2012/01/11

Color Combos Galore #213

やっと新学期が始まりました。
日中は息子くんと一緒ですが、朝早く起きたので午前中はねんねタイム。
やっと自分の時間が出来たので2012年初LOを作りました。

昨年、突然ストップしたColor Combos Galore.
再開してくれてうれしいです♪


NEW
今年初めて作るLOには子どもたち3人一緒に撮った写真を使いたくて
元日に撮りました。

昨年からちょっとはまりだしたスタンプインクでマスクをしました。
パフを使ってポンポンと着色していくのが楽しいです。
大好きなフラワーも使いました。
Kaiserのラブオンは書体が好きだなぁ~♡


タイトルはウッドタグでtwineをとおしました。

昨年末に引っ越しをし新しい生活が始まりました。
子どもたちも今年はいろんなことに挑戦するという目標を作りました。

気持ちを新たにして過ごしていきたいなぁと思っています。














9 件のコメント:

  1. Beautiful...What adorable kiddos! Thanks for playing with us at Color Combos Galore :)

    返信削除
  2. This so beautiful and sweet!!! Love the warm and loving feel to this. So happy you played with us!

    返信削除
  3. Meiさん、こんにちは!
    とても素敵な記念となるレイアウトですね。
    タグが超かわいい~。ツボです♪

    返信削除
  4. This is such a pretty layout! I love the layering and the supersweet photo.
    Thanks for playing along with us at Color Combos this week.

    返信削除
  5. >Kelly

    Thank you for your lovely comment.

    返信削除
  6. >nomさん

    今年初の記念のLOが出来ました♪
    タグ、かわいいですよね~。
    すでにEを使い切りました。

    返信削除
  7. Hello Mei! I wanted to say THANK YOU again for the beautiful layout you created for the Color Combos Galore Challenge #213. I have chosen your design as a Featured Favorite!

    Congrats! Please contact me so that I can send you your “Featured Favorite” Blog Badge.

    Visit us to see your page displayed on the Main Page of our site. Thank you again for playing with us at Color Combos Galore!

    返信削除